Scan tot fan

Wat zijn uw ambities/ uitdagingen? Waar wordt u gelukkig van? Wat zeggen uw klanten? Wat zeggen uw medewerkers? Wat zijn de marktontwikkelingen?

De rode draad in mijn begeleiding zal zijn van SCAN tot FAN. De belangrijkste stap is om samen uw specifieke behoefte in beeld te brengen. Zowel bij 1 op 1 coaching als training en begeleiding van bedrijven.

Na deze SCAN volgt een maatwerkvoorstel. Om daadwerkelijk FANS van uw klanten te maken zijn het uw medewerkers die het verschil maken, elk klantcontact opnieuw. Via enthousiaste en betrokken medewerkers te komen tot enthousiaste klanten die FAN/Promoter worden en u gaan aanbevelen.

In mijn advisering/trainingen en coaching maak ik gebruik van 4 pijlers:
*Scan tot Fan voor de Organisatie: Buiten Winnen is Binnen Beginnen
*Scan tot Fan voor het Team: Hard werken is optellen maar Samenwerken is Vermenigvuldigen
*Scan tot Fan voor de Persoon: Jij maakt het verschil
*Scan tot Fan voor de Borging: Duurzaam Resultaat

Contactpersoon

Onze contactpersoon namens Ton Wouters Klantwaarde is Ton Wouters
Meer info: www.tonwoutersklantwaarde.nl